Проаналізував, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні. За допомогою фасилітації облегшили процес начання. Фасилітація - стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності, ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення та рішення поставлених проблем. Навчилися створювати документи для фасилітації.
Організував процес навчання, який будується навколо потреб та можливостей учнів, потребує адаптації як з боку вчителя так і батьків. Створив інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створив остаточний варіант Графіку оцінювання та Стислого опису оцінювання.
Коментарі
Дописати коментар