Перейти до основного вмісту

Портфоліо навчального проекту

Назва навчальної теми

"Веб 2.0 у школі"

Основний та другорядні навчальні предмети

Інформатика, українська мова, англійська мова.

Вік учнів, клас

8 клас, 13-14 років

Стислий опис проекту

Цей проект допоможе учням з’ясувати сутність поняття Веб 2.0, виконати класифікацію сервісів, що належать до Веб 2.0, та навести приклади сервісів, які можна використати в навчанні. Для цього необхідно:
  • проаналізувати формулювання задачі (визначення мети та завдань проекту); 
  • створити інформаційну модель (розробка плану виконання проекту); 
  • пошук потрібних матеріалів і відомостей; 
  • вибір засобів опрацювання даних; 
  • опрацювання матеріалів, аналіз результатів; 
  • вибір засобів подання результатів навчального проекту; 
  • оформлення результатів проекту; 
  • захист проекту.

План вивчення теми

План вивчення теми
План впровадження проекту

Оцінювання

На початку проекту учні знайомляться з методом проектів. За допомогою буклету вчитель ознайомлює учнів та батьків з проектом. Вчитель знайомить учнів з переліком навичок ХХІ століття та сприяє їх освоєнню. Впродовж проекту учні використовують підказки, контрольні списки. Наприкінці проекту учні оцінюють одне одного, створюють проект «Веб 2.0 у школі». Захист власного проекту. Також, учні ведуть журнал спостережень за своєю роботою. В проекті також беруть участь батьки.

Оцінювання включає методи і засоби, які явно відображають очікування вчителя і стандарти оцінки якості продуктів і дій. Він так само включає точки контролю і методи інформування вчителя і утримання учнів в руслі учбової діяльності щодо проекту.

Перед початком проекту
  • З-Х-Д схема 
  • консультації 
Постановка запитань
Діти працюють над проектом, виконують завдання
  • З-Х-Д схема 
  • Нотування цікавих випадків 
Після завершення проекту
  • З-Х-Д схема 
  • Журнал взаємного оцінювання 
  • Постановка питань 
  • Рефлексія
Контрольний список щодо інструменту оцінювання
Лист про авторське право
Лист-дозвіл про відкриття електронної скриньки учня
Форма батьківського дозволу
Самооцінювання спільної роботи учнів
Форма оцінювання презентації
Форма оцінювання учнівської роботи

Діяльність учнів та вчителя

Діяльність учителя:
  • Складає план роботи з теми; 
  • Розробляє презентацію; 
  • Укладає питальник для тестування; 
  • Проводить зустрічі та консультує учнів з теми дослідження; 
  • Здійснює спостереження за роботою учнів. 
Діяльність учнів:
Посилання на використані ресурси
Документ для фасилітації
Учнівська презентація «Bloggers»
Учнівська презентація «GoogleDocs»
Учнівська презентація «Multimedia»


Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Володимир Павліченко

Фах, навчальний предмет

Вчитель інформатики

Навчальний заклад

НВК №6 "Перспектива"

Місто\село, район, область

м. Жовті Води, Дніпропетровської області

Контактні дані

(05652) 2-47-22

Відомості про тренінг


Дати проведення тренінгу

12-24 червня 2017 року

Місце проведення тренінгу

Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами

Тренери

Бойко А.А.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 9. Рефлексія.

Організував процес навчання, який будується навколо потреб та можливостей учнів, потребує адаптації як з боку вчителя так і батьків. Створив інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створив остаточний варіант Графіку оцінювання та Стислого опису оцінювання.

Модуль 11. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені встановити, як я можу підготуватися та провести ефективну демонстрацію Портфоліо. Проаналізувати результати власного навчання на цьому тренінгу та вияснити, що буде найефктивнішим для навчання моїх учнів; поділитися власними думками з приводу тренінгу з іншими членами групи.