Назва навчальної теми
"Веб 2.0 у школі"
План впровадження проекту
Документ для фасилітації
Учнівська презентація «Bloggers»
Учнівська презентація «GoogleDocs»
Учнівська презентація «Multimedia»
Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами
Основний та другорядні навчальні предмети
Інформатика, українська мова, англійська мова.Вік учнів, клас
8 клас, 13-14 роківСтислий опис проекту
Цей проект допоможе учням з’ясувати сутність поняття Веб 2.0, виконати класифікацію сервісів, що належать до Веб 2.0, та навести приклади сервісів, які можна використати в навчанні. Для цього необхідно:- проаналізувати формулювання задачі (визначення мети та завдань проекту);
- створити інформаційну модель (розробка плану виконання проекту);
- пошук потрібних матеріалів і відомостей;
- вибір засобів опрацювання даних;
- опрацювання матеріалів, аналіз результатів;
- вибір засобів подання результатів навчального проекту;
- оформлення результатів проекту;
- захист проекту.
План вивчення теми
План вивчення темиПлан впровадження проекту
Оцінювання
На початку проекту учні знайомляться з методом проектів. За допомогою буклету вчитель ознайомлює учнів та батьків з проектом. Вчитель знайомить учнів з переліком навичок ХХІ століття та сприяє їх освоєнню. Впродовж проекту учні використовують підказки, контрольні списки. Наприкінці проекту учні оцінюють одне одного, створюють проект «Веб 2.0 у школі». Захист власного проекту. Також, учні ведуть журнал спостережень за своєю роботою. В проекті також беруть участь батьки.
Оцінювання включає методи і засоби, які явно відображають очікування вчителя і стандарти оцінки якості продуктів і дій. Він так само включає точки контролю і методи інформування вчителя і утримання учнів в руслі учбової діяльності щодо проекту.
Перед початком проекту
Діти працюють над проектом, виконують завдання
Контрольний список щодо інструменту оцінювання
Лист про авторське право
Лист-дозвіл про відкриття електронної скриньки учня
Форма батьківського дозволу
Самооцінювання спільної роботи учнів
Форма оцінювання презентації
Форма оцінювання учнівської роботи
Оцінювання включає методи і засоби, які явно відображають очікування вчителя і стандарти оцінки якості продуктів і дій. Він так само включає точки контролю і методи інформування вчителя і утримання учнів в руслі учбової діяльності щодо проекту.
Перед початком проекту
- З-Х-Д схема
- консультації
Діти працюють над проектом, виконують завдання
- З-Х-Д схема
- Нотування цікавих випадків
- З-Х-Д схема
- Журнал взаємного оцінювання
- Постановка питань
- Рефлексія
Лист про авторське право
Лист-дозвіл про відкриття електронної скриньки учня
Форма батьківського дозволу
Самооцінювання спільної роботи учнів
Форма оцінювання презентації
Форма оцінювання учнівської роботи
Діяльність учнів та вчителя
Діяльність учителя:- Складає план роботи з теми;
- Розробляє презентацію;
- Укладає питальник для тестування;
- Проводить зустрічі та консультує учнів з теми дослідження;
- Здійснює спостереження за роботою учнів.
- Переглядають учительську презентацію;
- Опрацьовують матеріал;
- Роблять план виконання проекту;
- Відповідають на питання вхідного оцінювання;
- Заповнюють таблицю ЗХД;
- Відвідують консультації вчителя;
- Заповнюють схему «Асоціативний кущ»;
- Проводять анкетування учнів та будують діаграми;
- Надають учителеві підготовлені матеріали (презентація).
- Виконують інтерактивну вправу "Служби Веб 2.0"
Документ для фасилітації
Учнівська презентація «Bloggers»
Учнівська презентація «GoogleDocs»
Учнівська презентація «Multimedia»
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Володимир ПавліченкоФах, навчальний предмет
Вчитель інформатикиНавчальний заклад
НВК №6 "Перспектива"Місто\село, район, область
м. Жовті Води, Дніпропетровської області
Контактні дані
(05652) 2-47-22
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
12-24 червня 2017 року
Місце проведення тренінгу
Тренери
Бойко А.А.
Коментарі
Дописати коментар